مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-21بين الملل

آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی در تاشکند + تصاویر


چهاردهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی «UzMedExpo-2022» در مرکز نمایشگاه بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی UzMedExpo-2022 در مرکز نمایشگاه بین المللی اوزاکسپومرکز شهر تاشکند آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی International Expo Group برپا شده است، حدود 70 شرکت از کشورهای همچنان بلاروس، آلمان، هند، قزاقستان، روسیه، ترکیه، سوییس و ازبکستان حضور دارند.

این نمایشگاه شامل غرفه های تجهیزات جدید پزشکی، مواد داروی، تجهیزات اشعه اکس و دیاگنوستیکی، تجهیزات دندان پزشکی، دستگاه های یکبار مصرف، ذره بین ها، ترازوهای پزشکی و دیگر است.

شرکت های زیادی تولیدکننده مواد داروی و تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه دستاوردهای جدید فناوری های پزشکی و صنایع داروسازی خود را به نمایش گذاشته است.

  الغ بیک صابراف معاون وزیر بهداشت ازبکستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امروز صنایع پزشکی با توجه به رقابت سخت با سرعت رشد می کند که تولیدکنندگان تمام کشورها تلاش می کنند برای مردم تجهیزات پزشکی مدرن و داروهای با کیفیت با قیمت مناسب عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی در تاشکند + تصاویر

آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی در تاشکند + تصاویر