مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-21اقتصادي

مطالبات 308 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان/ نیروگاه مفتح پرمصرف ترین مشترک


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از مطالبات 308 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان خانگی و صنعتی خبر داد و گفت: همدان در وصول مطالبات آخرین رتبه کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدصادق محبی نظر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صد درصد خانوارهای شهری در 31 شهر استان همدان و 99 درصد خانوارهای روستایی گازرسانی شده است اظهار کرد: با توجه به افزایش گازرسانی در شهرها و روستاهای استان، همدان اولین استان سبز کشور نام گرفت.

وی با اشاره به گازرسانی در بخش روستایی اضافه کرد: یک هزار و 42 روستا در استان همدان دارای گاز هستند، هشت روستا در حال گازرسانی بوده و پنج روستا نیز در حال اجرای مقدمات عملیات گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ادامه از افزایش 13 درصدی مصرف گاز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شد: سال گذشته یک میلیارد و 452 میلیون متر مکعب مصرف داشتیم در حالی که امسال مصرف گاز یک میلیارد و 646 میلیون مترمکعب بود که این افزایش مصرف ناشی از رشد صنایع واحدهای تولیدی و افزایش اشتراک های گاز بود.

وی میزان مطالبات گازبها از مشترکان شهری، روستایی و صنعتی را 308 میلیارد تومان دانست و گفت: استان همدان در زمینه مطالبات گازبها از مشترکان در سطح کشور رتبه 31 و آخرین را رتبه را دارد که 30 درصد مطالبات مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات 308 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان/ نیروگاه مفتح پرمصرف ترین مشترک

مطالبات 308 میلیارد تومانی شرکت گاز از مشترکان/ نیروگاه مفتح پرمصرف ترین مشترک