مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 13:522022-09-21سياسي

سرلشکر صفوی: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران قابل پیشگیری نبود


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ هشت ساله علیه ایران قابل پیش بینی و پیشگیری بود گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان بازرسی کل کشور گفت: رهبری حضرت امام (ره) و خون شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد و به فضل الهی، جبهه مقاومت و خون شهیدان مدافع حرم همچون شهید قاسم سلیمانی و رهبری امام خامنه ای و مجاهدت ملتهای مسلمان منطقه، راه قدس را باز خواهد کرد.

سرلشکر صفوی تاریخ را حلقه اتصال گذشته به آینده دانست و بیان داشت: امنیت ملی، پیشرفت، عدالت، زایش تحولات فرهنگی و دگرگونی اقتصادی بستگی به تجربه اندوزی ها از سرگذشت اقوام و ملل مختلف در صلح و جنگ و عبرت گرفتن از آن و نگاه درست نسبت به آینده دارد.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی افزود: جنگ یکی از عناصر پایدار تاریخ بشری است حتی تمدن جدید و دموکراسی های مطرح شده در جهان نیز از استمرار جنگ ها نکاسته است، نمونه اش  اشغال و ظلم و ستم و تجاوزگری بیست ساله آمریکا در به دلیل قحطی و بیماری ناشی از جنگ و عملکرد ارتش خبیث بریتانیا جان خودشان را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران قابل پیشگیری نبود

سرلشکر صفوی: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران قابل پیشگیری نبود