مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-21اجتماعي

احداث 181 کلاس درس در خراسان جنوبی / 360 کلاس در استان مورد نیاز است


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از ساخت 181 کلاس درس طی یک سال گذشته در قالب 53پروژه با 140 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: در حال حاضر 360 کلاس درس در خراسان جنوبی مورد نیاز است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، سمیه محمدی؛ آموزش یکی از پایه های اصلی توسعه هر جامعه ای بوده که می تواند در تربیت و پویایی نسل آینده بسیار حائز اهمیت باشد.

کمک خیران در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس به ویژه در مناطق محرومی مانند خراسان جنوبی کاری بسیار پسندیده و ارزشمند در توسعه آموزش است.

اما کمبود فضاهای آموزشی در برخی از مناطق استان وجود داشته که در این راستا خبرنگار خبرگزاری فارس با محمود چاوشان ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی به گفت وگو پرداخته است.

فارس: لطفا به عنوان اولین سوال در رابطه با کمبود فضاهای آموزشی در استان توضیح دهید؟ چاوشان: کل کمبود فضاهای آموزشی استان مربوط به حاشیه شهر بیرجند و مساکن مهر در برخی از شهرستان ها به ویژه در مرکز استان است.

در مجموع 17 هزار واحد مسکن مهر در مرکز استان تاکنون تحویل شده که کلاس مورد نیاز برای این مساکن 517 کلاس می باشد و از این تعداد 193 کلاس تحویل شده، 48 کلاس در دست اجرا بوده و 270 کلاس باقی مانده که این تعداد در چند مجتمع مسکونی مهر زمین برای ساخت وساز وجود ندارد بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 181 کلاس درس در خراسان جنوبی / 360 کلاس در استان مورد نیاز است

احداث 181 کلاس درس در خراسان جنوبی / 360 کلاس در استان مورد نیاز است