مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-21فناوري

تمام دستگاه ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره ملی هوشمند خود را راه بیندازند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز چهارشنبه 30 شهریور در حاشیه نشست هیات دولت درباره اینترنت کودکان گفت: - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه دستگاه ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند و تا دی ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه می اندازد، متصل شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز چهارشنبه 30 شهریور در حاشیه نشست هیات دولت درباره اینترنت کودکان گفت: سایت 456 دات آی آر هم هست که امکاناتی برای بچه ها فراهم آوردیم تا در فضای امن به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

وی درباره پنجره ملی هوشمند افزود: همه دستگاه ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند و تا دی ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه می اندازد متصل شوند که ما پنجره ملی را زودتر راه انداختیم.

زارع پور اظهار کرد: بسیاری از دستگاه ها هم پنجره واحد خود را راه انداختند و هم به پنجره ملی وزارت ارتباطات متصل شدند، اما برخی دستگاه ها پنجره واحد خود را راه اندازی کردند و خدمات خود را مستقیم به خدمات الکترونیک هوشمند دولت متصل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دستگاه ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره ملی هوشمند خود را راه بیندازند

تمام دستگاه ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره ملی هوشمند خود را راه بیندازند