مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-21سياسي

معاون آموزشی جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب شد


حجت الاسلام والمسلمین رستمی طی حکمی حجت الاسلام حُرزاده را به عنوان معاون آموزشی جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام حُرزاده را به عنوان معاون آموزشی جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب کرد.

متن کامل حکم به شرح ذیل است: از وظایف اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تبیین و ترویج معارف و ارزش های اسلامی با برنامه ریزی و اجرای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تربیتی با استفاده از ظرفیت اساتید و دروس معارف اسلامی می باشد.

انجام این مهم با سیاست گذاری و اقدام در جهت تأمین محتوی دروس معارف، آموزش و ارتقاء علمی استادان معارف، گزینش علمی و عمومی استادان معارف و نظارت بر کیفیت ارائه دروس و ارزیابی آنها، با حرکتی پیگیر و صحیح و هوشمندانه میسر خواهد بود.

اکنون که با تلاشهای ارزشمند همه اعضاء نهاد، گروههای استادان دروس معارف، توفیقات، تجارب و دستاوردهای با ارزشی در عرصه ‏های مختلف بدست آمده و برکات ماندگاری حاصل شده است، جنابعالی را که مزیّن به زیور علم و مفتخر به تجارب ارزنده در عرصه ارائه معارف دینی در دانشگاه ها می باشید به مدت 2 سال به عنوان معاون آموزشی منصوب می‏نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب شد

معاون آموزشی جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب شد