مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-21حوادث

کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت خبرداد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

  فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان افزود: در این راستا مأموران پلیس شهرستان هامون و شهرستان نیکشهر حین گشت زنی در سطح حوزه و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی هامون-زاهدان ، و نیکشهر-ایرانشهر به دو دستگاه تانکر سوخت کش مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

  این مسؤول تصریح کرد: در بازرسی از 2 دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان 47 هزار لیترسوخت قاچاق از نوع 27 هزار لیتر نفت سفید و 20هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

  سردار طاهری با اشاره به توقیف 2 دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت و مجموع 47 هزارلیتر سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

  وی با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان

کشف 47 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان