مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-21سياسي

اجرای 331 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در پردیس


طی هفته دفاع مقدس، 331 برنامه در شهرستان پردیس پیش بینی شده که توسط مجموعه های مختلف ارائه و از این تعداد 42 برنامه شاخص و متمرکز در سطح شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس ظهر امروز در سالن جلسات این فرماندهی، طی نشستی خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس بعد از هشت سال مقاومت، ایثار و شجاعت به پایان رسید و این دفاع معنویت و قداست خود را برجای گذاشته است.

وی گفت: امروز در جامعه آسایش و امنیت موجودمان مرهون فداکاری های رزمندگان اسلام است و ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و در راه انقلاب خدمت کنیم.

گرمابدری ادامه داد: امسال در چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس که از 31 شهریور آغاز می شود در شهرستان پردیس برنامه های متنوعی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: ابتدا در ستاد برگزاری این مراسم که به ریاست فرماندار و محوریت قراگاه فرهنگی و امام جمعه پردیس جلسات متعدد برگزار و به تمام دستگاه ها، ادارات، کارخانه ها، اقشار، مساجد و پایگاه های مقاومت برای برگزاری مراسمات اطلاع رسانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس تصریح کرد: طی این هفته 331 برنامه در شهرستان پردیس پیش بینی شده که توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 331 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در پردیس

اجرای 331 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در پردیس