مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-21حوادث

آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری/ متهم زن دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک ربا در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به 2 کودک ربایی اعتراف کرده است.

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی  رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم ربایی دختربچه 6 ساله در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کودک ربا یک زن است، افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، دختربچه6 ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجدی در محدوده شرق تهران مراجعه داشته و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده ، کودک تماس گرفته و قصد اخاذی  را داشته که با اقدام به موقع کارآگاهان و ارائه آموزش های لازم ، فرد کودک ربا  از عملی کردن نقشه ی خود ناکام می ماند  و کودک را در محل سرقت رها می کند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم رصد های اطلاعاتی را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم و با انجام اقدامات اطلاعاتی و کارآگاهی مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری/ متهم زن دستگیر شد

آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری/ متهم زن دستگیر شد