مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-21پزشكي

فقر در جامعه سالمندی 2 برابر سایر گروه هاست


رییس مرکز تحقیقات سالمندی با بیان اینکه فقر در جامعه سالمندی 2 برابر سایر گروه هاست، عنوان کرد: حدود 55 درصد سالمندان کشور هیچ گونه مستمری دریافت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،یازدهمین سلسله نشست سلامت سالمندی به همت معاونت فرهنگی و پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با موضوع توانمندسازی سالمندان با رویکرد ارتقاء معیشت برگزار شد.

احمد دلبری، رییس مرکز تحقیقات سالمندی در یازدهمین سلسله نشست سلامت سالمندی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان، افزایش امید به زندگی در چند دهه گذشته کارنامه موفقی داشتیم، اظهار کرد: در کنار افزایش عمر و سال های زندگی افراد آیا توانستیم کیفیت زندگی افراد را نیز افزایش دهیم؟متاسفانه با وجود افزایش سال های زندگی، امروزه با شمار زیادی از سالمندانی مواجه هستیم که دارای بیماری های مزمن فشارخون و قند خون بالا هستند.

دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی و سلامت اجتماعی و رییس مرکز تحقیقات سالمندی با اشاره به اینکه توانمندسازی سالمندان باید قبل از ورود آنها به سنین سالمندی صورت گیرد، بیان کرد: ابتدا باید روند سالمندی را در کشور اصلاح کرد و یک شبه آنها را با عنوان سالمند نشناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر در جامعه سالمندی 2 برابر سایر گروه هاست

فقر در جامعه سالمندی 2 برابر سایر گروه هاست