مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 17:022022-09-21سياسي

تدارک 250 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت : در گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیش از 250 برنامه درحوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، نشست های بصیرتی دراین شهرستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ احمد ناصری موحد ظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس، از این ایام به عنوان بهترین فرصت برای یادآوری حماسه سازی های شهدا، ایثارگران و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی یاد کرد و افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت در بین نسل های چهارم و پنجم انقلاب امری مهم و ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه ابراز کرد: شهدا و ایثارگران در دروان دفاع مقدس با پایمردی و روحیه جهاد و از خود گذشتگی حماسه ای را رقم زدند که در تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

وی با بیان اینکه نگاه در برنامه های دفاع مقدس حضور حماسی و نمادین آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح است، ابراز کرد: اگرچه قرار بود مراسم رژه خودرویی و پیاده در 31 شهریور برگزار شود، اما این مراسم بصورت متمرکز در مشهد برگزار می شود.

ناصری با بیان اینکه ارج نهادن و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در طول هفته دفاع با سرکشی از این گنجینه های ایثار و رشادت انجام می شود، یادآور شد: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 250 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

تدارک 250 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه