مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 19:472022-09-21سياسي

تهمت زنندگان به نیروهای انتظامی محاکمه نشوند امنیت کشور به خطر می افتد


معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مسئولان قضایی و اجرایی قول داده اند پرونده حادثه مهسا امینی را رسیدگی کنند، گفت: اگر تهمت زنندگان و توهین کنندگان به نیروهای انتظامی را محاکمه نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، صبح امروز مراسم گرامیداشت  هفته دفاع مقدس در محل مرکز فرماندهی الکترونیک سپاه برگزار شد و سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در سخنانی گفت: تهاجم دشمن ادامه دارد.

دفاع مقدس هم در تمام این سالها ادامه داشته و دارد و خداوند هم همیشه وعده خودش را که پیروزی مؤمنان مقاوم و پایدار بوده است را محقق کرده و خواهد کرد، همانگونه که در دفاع مقدس اینگونه شد.

وی افزود: همه دنیا برای تجهیز رژیم بعث وارد عمل شدند و هر تسلیحاتی را از دست می داد با فوریت با بهترین سلاح روز جایگزین می کردند .

 معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه دشمن ما با 300 فروند هواپیمای جنگی معمولی وارد جنگ با ما شد و با 610 فروند هواپیمای پیشرفته روز خارج شد، گفت: دشمن با 3500 تانک وارد جنگ شد و با وجود از دست دادن 7360 تانک در پایان جنگ با بیشتر از 5500 دستگاه تانک مدرن جنگ را پایان برد، اما با وجود این همه امکانات شکست خورد.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می بینید این روزها امپراتوری رسانه ای دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت زنندگان به نیروهای انتظامی محاکمه نشوند امنیت کشور به خطر می افتد

تهمت زنندگان به نیروهای انتظامی محاکمه نشوند امنیت کشور به خطر می افتد