مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 09:172022-09-22سياسي

تجمع اعتراضی شماری از طلاب در تهران


جمعی از طلاب حوزه های علمیه تهران در واکنش به هتک حرمت مقدسات و آتش زدن پرچم ایران به بهانه درگذشت مهسا امینی تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جمعی از طلاب حوزه های علمیه تهران از دستگاه های امنیتی و قضایی خواستند با بررسی دقیق، ابعاد جریان درگذشت مهسا امینی را روشن کنند.

در تجمع اعتراضی که در واکنش به هتک حرمت مقدسات و دفاع از حریم خانواده برگزار شد، طلاب حوزه های علمیه تهران از مردم خواستند پیش از مشخص شدن ابعاد این واقعه، قضاوت عجولانه نکنند.

در بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور آمده به علت سهل انگاری و بی توجهی سالیان متمادی مسئولان در مدیریت فضای مجازی و فضای رسانه ای کشور، دشمن می خواهد از درگذشت خانم امینی فتنه قومی- جنسیتی و التهاب آفرینی به وجود آورد.

این بیانیه تأکید کرده است: فارغ از همه مجادلات و بحث ها در رابطه با شیوه و روش تأمین امنیت اخلاقی از سوی نیروی انتظامی، غفلت از رسالت این نیرو و سایر دستگاه های ذیربط، به تزلزل روابط صحیح انسانی و اجتماعی خواهد انجامید.

در این تجمع مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) بر ادای حق و حقوق خانواده مهسا امینی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی شماری از طلاب در تهران

تجمع اعتراضی شماری از طلاب در تهران