مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-22سياسي

چگونه اعتراضات به اغتشاش تبدیل شد؟


برخی شهرهای کشورمان طی چهارشنبه شب نیز شاهد تجمعاتی بودند که متأسفانه با تحریک برخی عناصر به آشوب کشیده شد تا اعتراضاتی که به بهانه فوت مرحومه «مهسا امینی» شروع شده بود به اغتشاش تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر در ادامه تجمع های شب های گذشته برخی از شهرهای کشورمان امشب نیز شاهد تجمع، اعتراض و در برخی مناطق اغتشاش و آشوب خیابانی بودند.

اعتراضات که ابتدا به دنبال درگذشت تلخ مهسا امینی دختر سقزی آغاز شد حالا از این بهانه فاصله گرفته و با هدف قرار دادن مقدسات و امنیت مردم در مسیر خط دهی معاندین قرار گرفته است.

سر دادن شعارهای هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی، هتک حرمت به مقدسات، از سر کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه، ورود گروهک های تروریستی به میدان، فراخوان و تهییج افکار عمومی توسط تجزیه طلبان، ضرب وجرح نیروهای پلیس، حمله به ساختمان های اداری و مردمی، کشته سازی و تیراندازی عناصر معاند به مردم و نیروی انتظامی و … فصل مشترک آشوب های خیابانی در برخی شهرهای کشور است.

این در حالیست که اینترنت همراه در برخی شهرهای کشورمان با محدودیت و قطعی مواجه و اینستاگرام و برخی شبکه های اجتماعی از دسترس خارج شده است.

در خراسان شمالی و شهر بجنورد حدفاصل چهارراه مخابرات تا چهارراه 17 شهریور به عنوان شریان اصلی و مرکزی شهر شاهد تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه اعتراضات به اغتشاش تبدیل شد؟

چگونه اعتراضات به اغتشاش تبدیل شد؟