مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:022022-09-22اقتصادي

آینده روشنی در انتظار صنایع دستی کرمانشاه


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: کرونا ضربات جبران ناپذیری را به حوزه صنایع دستی وارد کرد، اما الان شرایط رو به بهبود است و امیدواریم با ورود گردشگر در فصول مختلف سال این شرایط بهتر هم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین ویسی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بازار فروش صنایع دستی در استان، اظهار کرد:  شیوع ویروس کرونا، متأسفانه تمام فعالیت ها را به ویژه در حوزه صنایع دستی متأثر از گردشگری و ورود گردشگر تحت تأثیر قرار داد و تولیدکنندگان این حوزه با مشکلات زیادی رو به رور شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از اواخر سال گذشته شرایطی فراهم شد و از اسفندماه توانستیم با ایجاد تعدادی بازارچه صنایع دستی در سطح استان به ویژه مرکز استان در کنار مجموعه تاریخی طاق بستان و حمایت های از لحاظ ارائه تسهیلات از محل تبصره 18 و مشاغل خانگی کمک ویژه ای به صنعت گران داشته باشیم تا بتوانند مواد اولیه کار خود را تأمین کنند و فعالیت تولیدی خود را از سر بگیرند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی از هنرمندان با شرکت در نمایشگاه های داخل و خارج استان (اقلیم کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشنی در انتظار صنایع دستی کرمانشاه

آینده روشنی در انتظار صنایع دستی کرمانشاه