مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:272022-09-22بين الملل

استاندارد دوگانه غرب در نحوه برخورد با مرگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» در گزارشی به تحلیل دو واقعه، درگذشت «مهسا امینی» در ایران و به قتل رسیدن «زینب عصام» دختر عراقی به دست نظامیان آمریکایی پرداخته و نحوه پوشش خبری این دو رویداد توسط رسانه ها را بازی با مرگ توصیف کرده است.

- نحوه پوشش شهادت دختر 15 ساله عراقی با شلیک نظامیان آمریکایی و درگذشت مهسا امینی در ایران، استاندارد دوگانه رسانه های غربی و تلاش آن ها برای سیاسی کردن این حادثه ناگوار را برجسته کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه اینترنتی شبکه المیادین در گزارشی به تحلیل دو واقعه، درگذشت مهسا امینی در ایران و به قتل رسیدن زینب عصام دختر عراقی به دست نظامیان آمریکایی پرداخته و نحوه پوشش خبری این دو رویداد توسط رسانه ها را بازی با مرگ توصیف کرده است.

در ادامه مشروح این گزارش را می خوانیم:در عراق یک دختر عراقی به نام زینب عصام به دلیل اصابت گلوله سرگردان از یک پایگاه آمریکایی به شهادت رسید؛ هم زمان با این پیشامد، در ایران نیز دختر جوانی به نام مهسا امینی پس از ارشاد پلیس اخلاقی و به دلایل پزشکی در گذشت.

اما افکار عمومی جهان در حالی که به ماجرای زینب بی اعتنایی کردند و در موضوع فوت مهسا حلقه ای از آتش را گشودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد دوگانه غرب در نحوه برخورد با مرگ

استاندارد دوگانه غرب در نحوه برخورد با مرگ