مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-22اقتصادي

ایجاد فرصت های شغلی جدید در یزد مستلزم تامین آب است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: تحقق انتظارات کشور در راستای افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی مستلزم تامین آب استان به ویژه آب قابل شرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید دهقانی زاده، ظهر امروز در بیست و دومین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان که با محوریت ارایه گزارش اقدامات و برنامه های شرکت آب نیرو در طرح را برای نظام و مجموعه دولت در پی نخواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با استناد به این که استان یزد استانی صنعتی، معدنی و تولیدی در کشور بوده و انتظارات خاصی از آن وجود دارد، تاکید کرد: تحقق انتظارات کشور در راستای افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی مستلزم تامین آب استان به ویژه آب قابل شرب است.

دهقانی زاده با توجه به این که به لحاظ خالص مهاجرپذیری در کشور سومین استان مهاجرپذیر هستیم، افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت استان را مهاجرینی تشکیل می دهند که عمدتا مجرد بوده و با هدف دریافت شغل مناسب به استان مهاجرت کرده‎اند، آیا با این وجود نباید زیرساخت های آن که مهمترینش تامین آب است فراهم شود؟ وی به عدم تعادل و توازن در برداشت و مصرف از منابع زیرزمینی آب  در استان اشاره کرد و از کیفیت نامطلوب آن در ادغام با حداقل آب انتقالی سخن گفت و اذعان کرد: انتظار می رود شرکت آب نبرو به عنوان مجری ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های شغلی جدید در یزد مستلزم تامین آب است

ایجاد فرصت های شغلی جدید در یزد مستلزم تامین آب است