مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 16:022022-09-22اجتماعي

52 هزار دانش آموز ورامینی در سال تحصیلی جاری مشغول به تحصیل می شوند


امسال پیش بینی می شود تعداد کل دانش آموزان در شهرستان ورامین 52 هزار نفر باشد که تاکنون 48 هزار و 558 نفر مجموع دانش آموزانی بوده که در سامانه سیدا ثبت نام و ساماندهی شده است، - علی عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در این شهرستان اظهار کرد: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در شهرستان ورامین وجود دارد که با توان و نیروی صددرصدی همه همکاران، دبیران و کادر اجرایی در سال 1401_1402 این مهم فراهم خواهد شد.

وی گفت: امسال 1460 کلاس درس در شهرستان ورامین ایجاد شده و 1749 نفر از همکاران ما در مدارس سازماندهی شدند که 90 درصد ثبت سفارش کتاب و توزیع کتاب ها انجام شده که در فرصت باقی مانده البافی دانش آموزان در سامانه ثبت سفارش کتاب ثبت نام و کتاب های خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین افزود: امسال 234 مدرسه را بازگشایی خواهیم کرد که از این تعداد 171 مدرسه دولتی و  63 مدرسه غیر دولتی است.

عباسی بیان کرد: ظرفیت کلاس های درسی بستگی به تراکم تعریف شده مطابق با بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش می باشد که براساس تراکم و میزان ظرفیت کلاس ها دانش آموزان را ساماندهی می کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بافت فرسوده مدارس در ورامین، گفت: طبق آماری که گرفتیم حدود 30 درصد مدارس شهرستان ورامین نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 هزار دانش آموز ورامینی در سال تحصیلی جاری مشغول به تحصیل می شوند

52 هزار دانش آموز ورامینی در سال تحصیلی جاری مشغول به تحصیل می شوند