مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-22بين الملل

موافقت اتحادیه اروپا با تشدید فوری تحریم علیه روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه در حال تدارک تحریم های جدید علیه روسیه است که سران این کشور و همه کسانی را که در سازماندهی همه پرسی غیرقانونی در مناطق دونباس، - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور جدید تحریم ها، سران سیاسی و همه مقامات روسیه را که در همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین دخیل باشند، هدف قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه در حال تدارک تحریم های جدید علیه روسیه است که سران این کشور و همه کسانی را که در سازماندهی همه پرسی غیرقانونی در مناطق دونباس، خرسون و زاپروژیا دخیل هستند، هدف قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، جوزف بورل در سخنانی مطبوعاتی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به این موضوع گفت: روسیه و رهبری سیاسی آن و همچنین همه کسانی که در سازماندهی همه پرسی در مناطق اشغالی و نقض حقوق بشر در اوکراین دخیل هستند، پاسخگو خواهند بود.

بورل تصریح کرد: اتحادیه اروپا برگزاری همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین را محکوم و تأکید می کند که برگزاری این همه پرسی، نقض آشکار حاکمیت این کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اتحادیه اروپا با تشدید فوری تحریم علیه روسیه

موافقت اتحادیه اروپا با تشدید فوری تحریم علیه روسیه