مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 08:022022-09-23اقتصادي

استفاده از ضد یخ برای پژو چه ضروریت هایی دارد؟


از مایعی به نام ضد یخ برای خنک کنندگی موتور خودرو استفاده می شود این مایع وظیفه کاهش دما و حرارات انجماد مایعات را بر عهده دارد .

- عوامل مختلفی به قیمت ضد یخ بستگی دارد که به همان اندازه در خرید و فروش عمده محصول ضد یخ طبیعی نیز تاثیر بسزایی می گذارد.

برای اطلاع از بهترین قیمت روز این محصول باید به نوع کاربرد آن در وسیله ها دقت داشته باشید؛ قبل از هر چیزی باید بدانیم سیستم خنک کننده خودرو چیست و ضد یخ در آن چه کاربردی دارد؟ موتور ماشین با مصرف و سوزاندن سوخت انرژی زیادی را برای به حرکت در آوردن وسیله تولید می کند که این انرژی مصرفی شامل یک سوم است و مابقی آن انرژی تولبد شده به گرما تبدیل می شود که نیمی از این گرما از طریق اگزوز خارج شده و نیمی در محفظه موتور باقی می ماند.

موتور خودرو باید خنک شود و به طریقی این گرما را دفع کند که اگر این گرما در موتور باقی بماند باعث افزایش دما شده تا مرحله ای که اجزای فلزی داخل موتور شروع به ذوب شدن می کنند و کل موتور را تحت تاثیر قرار می دهند که برای جلوگیری از این اتفاق باید از مایع خنک کننده خودرو که مایعی بر پایه آب است استفاده کنید تا گرما ایجاد شده در موتور را جذب کند.

یکی از محصولاتی که برای ماشین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت مصرف بالایی دارد ضد یخ است که شما می توانید ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ضد یخ برای پژو چه ضروریت هایی دارد؟

استفاده از ضد یخ برای پژو چه ضروریت هایی دارد؟