مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 09:422022-09-23سياسي

برپایی شیفت ایثار کارگران در بیش از 30 واحد تولیدی مازندران


رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران  با بیان اینکه شیفت ایثار در بیش از 30 واحد تولیدی استان برنامه ریزی شد که کار بزرگی است، گفت: این مهم خود کار جهادی محسوب می شود ازطرفی خود کارگران به اینگونه کارها تشویق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جواد حسینیان رییس سازمان اهدای جوایز خواهیم داشت.

حسینیان  با بیان اینکه شیفت ایثار در بیش از 30 واحد تولیدی استان برنامه ریزی شد که کار بزرگی است، اضافه کرد: این مهم خود کار جهادی محسوب می شود ازطرفی خود کارگران به اینگونه کارها تشویق می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش جذب کارگران به بسیج از دیگر برنامه ها است، افزود: تعداد پایگاه ها از 80 طی یک سال گذشته به 130 پایگاه مقاومت شکل گرفت و همچنین 15 پایگاه نیز درحال تاسیس است.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران بیان کرد: دیدار با خانواده های شهدای کارگری و پیش رزمایش گروه های جهادی با دارا بودن بیش از 60 گروه جهادی در شهرستان های تنکابن، نکا و ساری از دیگر برنامه ها است.

حسینیان با اشاره به ارسال طرح هر شرکت یک سنگر به مرکز، گفت: هدف ما این است هر شرکتی که دارد کار اقتصادی انجام می دهد یک سنگر اقتصادی هم محسوب می شود و در هفته دفاع مقدس در صورت تمایل در چند محور برنامه ها را اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی شیفت ایثار کارگران در بیش از 30 واحد تولیدی مازندران

برپایی شیفت ایثار کارگران در بیش از 30 واحد تولیدی مازندران