مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 13:122022-09-23سياسي

فرمانده ارشد نظامی: اگر صبر ما لبریز شود، درس پشیمان کننده به دشمنان می دهیم


دشمن یکبار با جنگ سخت در دوران دفاع مقدس، سپس با جنگ نرم، بار دیگر با تحریم ها و اکنون در بُعد پنجم در قلل ما در حال نفوذ است.

- امیر شاطری: دشمن یکبار با جنگ سخت در دوران دفاع مقدس، سپس با جنگ نرم، بار دیگر با تحریم ها و اکنون در بُعد پنجم در قلل ما در حال نفوذ است.

 فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: دشمنان بدانند اگر صبر ما لبریز و تهدیدی متوجه مرز ما شود، درس پشیمان کننده به آنها می دهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه بیرجند که به مناسبت هفته دفاع مقدس ایراد شد، افزود: دشمنان بدانند امروز ما متکی به کسی نیستیم بلکه متکی به خود هستیم.

  وی گفت: ایرانی و سرباز وطن هستیم و 85 میلیون ایرانی با تحرک عده قلیلی عقب نشینی نخواهند کرد بلکه ایستاده ایم و چنان تودهنی به آنها خواهیم زد تا بدانند ملت ایران در صحنه هستند.

  فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیروی زمینی ارتش افزود: در دوران جنگ تحمیلی به رغم اینکه دست ما خالی بود اما تجهیزات، امکانات، قدرت و پول، دشمن را کور کرده بود لذا جنگ هشت سال طول کشید.

  وی گفت: همان اوایل جنگ رزمندگانی که امروز از آنها یاد گرفته ایم در این تریبون ها صحبت کنیم، دشمن را سر جای خود نشاندند؛ دشمنی که تا بن دندان مسلح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارشد نظامی: اگر صبر ما لبریز شود، درس پشیمان کننده به دشمنان می دهیم

فرمانده ارشد نظامی: اگر صبر ما لبریز شود، درس پشیمان کننده به دشمنان می دهیم