مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 14:172022-09-23سياسي

حضور به موقع مردم در صحنه تهدید دشمن را به فرصت تبدیل می کند


حضور و ایستادگی به موقع مردم در صحنه در طول تاریخ انقلاب اسلامی همه تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در بین نمازگزاران مردم گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: اغتشاشات اخیر که همگی توطیه دشمن بوده برای پوشاندن عظمت شهدا و ایثارگران بوده که اگر همگی در صحنه حضور پیدا کنند ذره ای از دشمن باقی نخواهد ماند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به هفته دفاع مقدس و سخنرانی مقام معظم رهبری در این خصوص ابراز کرد: با توجه به تجلیل بیش از یک میلیون رزمنده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس در حضور رهبر معطم انقلاب این نکته مهم است که روایت گری دفاع مقدس برای نسل جوان می بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: روایت گری دفاع مقدس برای جوانان و نسل اینده باید تا زمانی ادامه داشته باشد تا انها بتوانند تمامی رشادت ها، ایثارگری ها، شهامت ها و فداکاری های رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس در ذهن خود تداعی کرده و تحلیل منطقی و درستی از جنگ تحمیلی داشته باشند.

ترابی با بیان اینکه برخی از افراد موافق هشت سال دفاع مقدس و جنگیدن ان زمان نیستند گفت: اینکه تحلیل نادرست و غیرمنطقی از هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم منطقی نبوده زیرا ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه رزمندگان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور به موقع مردم در صحنه تهدید دشمن را به فرصت تبدیل می کند

حضور به موقع مردم در صحنه تهدید دشمن را به فرصت تبدیل می کند