مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:122022-09-23سياسي

از نیروی انتظامی می خواهیم با ساختارشکنان با قوت برخورد کند.


نیروی انتظامی تاکنون مراعات کرده و از این جهت تشکر می کنیم از پلیس و از آنها می خواهیم با ساختارشکنان با قدرت و قوت برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: متفکران عرصه اندیشه سیاسی از 2 هزار سال پیش تاکنون با ساختارشکنی و اغتشاش و هرج و مرج در هر برهه ای مخالفت کرده اند زیرا این مساله باعث می شود جامعه نتواند روند رو به رشد خود را طی کند اما اکنون دشمنان ملت ایران دانست و عنوان کرد: دشمن با بوق های تبلیغاتی نقاط ضد این حرکت را بزرگ می کند تا این از چشم ما بیرون رود، اما بخواهند یا نخواهند این ظرفیت عظیم ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر توجه به این مسئله گفت: این نقاط قوت بسیار مهم است که باید با جدیت دنبال شود؛ فریب شیاطینی که می خواهند با وسوسه های خودشان این مسیر روشن الهی را زیر سوال ببرند یا بگویند چنین چیزی وجود ندارد، نباید خورد.

امام جمعه شیراز در ادامه افزود: این کارهایی که اخیرا از سوی ضد انقلاب و معاندین شکل گرفت حرکت های از روی ناچاری است چون می بینند مسیر حرکت جامعه اسلامی و شیعی به سمت دیگری می رود نسبت به آن مقاومت و با آن مقابله می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نیروی انتظامی می خواهیم با ساختارشکنان با قوت برخورد کند.

از نیروی انتظامی می خواهیم با ساختارشکنان با قوت برخورد کند.