مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:472022-09-23ورزشي

دشمنان نظام به دنبال انتقام از زن مسلمان ایرانی هستند


زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه ها را به تمدن منحط غربی و تفکر لیبرال غرب، بعد از انقلاب اسلامی وارد کرده است و دشمنان به دنبال انتقام از زن ایرانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در این هیاهوها اصل قضیه این است که زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه ها را به تمدن منحط غربی و تفکر لیبرال غرب، بعد از انقلاب اسلامی وارد کرده است و دشمنان به دنبال انتقام از زن ایرانی هستند.

وی افزود: معاندین 200 سال است می خواهند ثابت کنند اگر زن بخواهد در امور فرهنگی، ورزشی، علمی و سیاسی موفق بشود باید حجاب و دایره اخلاق را کنار بگذارد، اما زن ایرانی مسلمان با بهایی که انقلاب به آنها داد ثابت کرد که می تواند با حجاب و عفاف و اخلاق به بالاترین موفقیت ها در زمینه های گوناگون برسد.

مطهرخو با اشاره به دستور خداوند برای پوشش سراسری زنان در آیه 59 سوره احزاب بیان کرد: علت دستور خداوند این است که زنان مؤمنه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، در واقع اولین مدافع زنان خدا و قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام به دنبال انتقام از زن مسلمان ایرانی هستند

دشمنان نظام به دنبال انتقام از زن مسلمان ایرانی هستند