مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-23سياسي

شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد


«من بر اساس ساز و کارهایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، یک نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا با برچیده شدن گشت ارشاد موافق است یا خیر، بیان می کند که بر اساس ساز و کارهایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، موافق هستم و نظرم این است که اراشادات در جامعه، مخصوصا در حوزه های فرهنگی، بهتر و بیشتر شود تا امنیت اخلاقی در جامعه تامین شود.

یعقوب رضازاده در واکنش به ماجراهای اخیر، عنوان کرد: همانطور که مطلع هستید در نظام و قوانین جمهوری اسلامی ایران، بحث رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر و همچنین موضوع رعایت حد و حدود و حجاب الهی جزو اصول و قوانینی است که در اجتماع باید به آن احترام بگذاریم.

موضوعی که برای مرحومه مهسا امینی اتفاق افتاد موجب تاثر و تاسف شد.

در این خصوص گروه هایی از وزارت کشور، فراجا و پزشکی قانونی برای علت و بررسی موضوع چندین روز است که تلاش می کنند و از طریق صدا و سیما هم به اطلاع مردم رسیده شد.

این عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی ضمن اشاره به اینکه این بحث نشان می دهد که وظایف پلیس در جامعه سنگین است، گفت: این موضوع هم یکی از وظایف پلیس بوده است که قانونا در امر برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد

شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد