مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-23سياسي

امام جمعه اردبیل: گره های ذهنی جوانان در فتنه اخیر را رفع کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حاضران در خیابان ها، فرزندان خود ما و بخشی از ملت ما هستند که دشمن، ذهن آنها را با گره های متعدد مواجه ساخته است و چاره کار هم این است که گره ذهنی آنها باز و توجیه اذهان صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: از ریاست محترم جمهور به خاطر سخنرانی بسیار جامع و شایسته در سازمان ملل باید تشکر کرد؛ این سخنرانی در شان ملت بزرگ ما، در شان انقلاب اسلامی و اقتضای هویت دینی ماست.

وی افزود: تمام جملات حساب شده، دقیق و به موقع بود.

این سخنرانی ظهور کامل استقلال و حاکمیت ملی ایران است و بیشتر روسای جمهور جرأت و قدرت طرح مشکلات اصلی مدیریت جهانی را ندارند چنانکه رییس جمهور یکی از کشورهای همسایه قبلاً به یکی از روسای جمهور ما گفته بود این سخنانی که شما اظهار می کنید حرف دل ماست، ما هم می خواهیم ناپاک و خبیث و بعد از آن در دست آمریکا بود.

از همین جا خوب می فهمیم که کانال ها با انداختن این شعار بر سر زبان بعضی از جوان ها چه می خواهند و چه مقصدی دارند.

امام جمعه اردبیل به طور مفصل به تشریح هشت نمونه از روش های آمریکا در زمان مدیریت این دولت در ایران پرداخت و تاکید کرد: 35 سال ایران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: گره های ذهنی جوانان در فتنه اخیر را رفع کنیم

امام جمعه اردبیل: گره های ذهنی جوانان در فتنه اخیر را رفع کنیم