مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 21:372022-09-23سياسي

منطقه آزاد قصرشیرین باید به محور اشتغالزایی کرمانشاه تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد، - بهمن امیری مقدم گفت: منطقه آزاد قصرشیرین باید به محور اشتغالزایی کرمانشاه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های مختلف استان کرمانشاه و مردم با یک همراهی و همدلی بسیار خوب در ایام اربعین تلاش های بسیاری برای میزبانی مناسب از زوار حسینی انجام دادند و صحنه های مردمی بسیار زیبایی را خلق کردند که جای قدردانی بسیار دارد.

وی بازگشایی مرز خسروی را یک تحول مثبت در رونق اقتصادی کرمانشاه ارزیابی کرد و افزود: در یک سطح کلان تر اگر در منطقه آزاد قصرشیرین هم یک رونق و پویایی اقتصادی و تجاری اتفاق بیفتد، می تواند یک تحول بسیار بزرگ در حوزه اقتصاد و اشتغال کرمانشاه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در نشستی که چند روز پیش به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران برگزار شد مطالبات منطقه آزاد قصرشیرین را مطرح و پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد قصرشیرین باید به محور اشتغالزایی کرمانشاه تبدیل شود

منطقه آزاد قصرشیرین باید به محور اشتغالزایی کرمانشاه تبدیل شود