مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:522022-09-24سياسي

مدافعان سلامت در همه گیری کرونا حماسه هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس آفریدند


در ایام همه گیری کرونا مدافعان سلامت با روحیه اخلاص و دلدادگی حاصل از فرهنگ ایثار و شهادت، تن به آتش بلا سپردند و با حفاظت از هم میهنان خود در برابر هجوم این ویروس منحوس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، و تقدیم شهدای مدافع سلامت را درس نامه ای از حضور فداکارانه در میدان های دشوار و افتخار آفرینی در عمل به مسئولیت الهی دانست.

در متن پیام وزیر بهداشت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا هفته دفاع مقدس، جلوه گاه برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

روشن ترین صفحه از این دفتر تا بیمارستان ها، التیام بخش آلام و جراحات مجاهدان فی سبیل الله باشند و در این راه مقدس، هزاران  شهید عالی مقام را  به پیشگاه الهی و به ملت ایران تقدیم نمایند.

اتکا و تأسی به همین سرمایه عظیم سبب شد تا در ایام همه گیری کرونا مدافعان سلامت با  روحیه اخلاص و دلدادگی حاصل از فرهنگ ایثار و شهادت، تن به آتش بلا بسپارند و با حفاظت از هم میهنان خود در برابر هجوم این ویروس منحوس، حماسه هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس بیافرینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت در همه گیری کرونا حماسه هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس آفریدند

مدافعان سلامت در همه گیری کرونا حماسه هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس آفریدند