مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 10:472022-09-24فرهنگي

دستمزد میلیاردی بازیگران بلای جان تهیه کنندگان


اخیرا تعدادی از تهیه کنندگان و کارگردانان در خصوص دستمزد بازیگران در سینما گلایه هایی داشتند که این مسئله از چند منظر قابل بررسی است و می توان ابعاد مثبت و منفی این ماجرا را با تاثیری که بازیگران به عنوان ویترین در موفقیت یک فیلم سینمایی یا یک سریال در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، با طرح این سوال که آیا حضور یک بازیگر می تواند در موفقیت های اقتصادی یک فیلم سینمایی تاثیرگذار باشد یا عاملی موثر بر دیده شدن یک سریال در انواع پلتفرم ها باشد به این نتیجه می رسیم که بله، تعدادی از بازیگران می توانند برگ برنده فیلم سینمایی و سریال شبکه نمایش خانگی باشند اما مگر چند بازیگر این توان را دارند که یک فیلم سینمایی را در گیشه به عددی متناسب با دستمزد درخواستی شان برسانند؟ دستمزدهای سه تا پنج میلیاردی برای فیلمی که کمتر از 5 میلیارد می فروشد در واقع ظلمی است که برخی از تهیه کنندگان و سرمایه گذاران ناکاربلد سینما، به اقتصاد سینما و به خصوص به هنر بازیگری در سینما روا می دارند تا به اهداف دیگری جز تعالی سینما دست پیدا کنند.

وقتی که بازیگری بعد از یک موفقیت نصفه و نیمه درخواست دستمزد یک میلیاردی از کارگردانی دارد یا بازیگری بعد از موفقیت در یک سریال مناسبتی برای هر ماه دستمزدی 500 میلیون تومانی طلب می کند و با کمی چانه زنی های مرسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد میلیاردی بازیگران بلای جان تهیه کنندگان

دستمزد میلیاردی بازیگران بلای جان تهیه کنندگان