مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-24اقتصادي

کمبود کارگر ساختمانی در زنجان/امتیاز نهضت ملی مسکن قابل واگذاری نیست


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه امتیاز نهضت ملی مسکن به هیچ وجه قابل فروش و انتقال نیست، گفت: واحدهای مسکونی به شخص ثبت نام کننده در این طرح واگذار می شود و حداقل تا 5 سال قابل واگذاری نیست.

- مسعود بیات منش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه به ازای هر واحد مسکونی برای 1.

5 نفر به صورت مستقیم و دو نفر هم به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود، اظهار کرد: مقوله رونق اشتغال در بخش مسکن در استان قابل مشاهده بوده به طوری که در حوزه کارگران ساختمانی در این استان با کمبود نیروی کار مواجهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به اشتغال ایجاد شده در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و متذکر شد: در استان برای حدود 25 هزار تا 30 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران در پروژه های نهضت ملی مسکن، ناگزیر به استفاده از ظرفیت کارگران ساختمانی استان های همجوار هستند، ابراز کرد: با توجه به حجم بالای ساخت و سازها در حوزه نهضت ملی مسکن با کمبود شدید کارگر ساختمانی در استان مواجه هستیم.

بیات منش با تاکید بر اینکه اشتغال در بخش مسکن اشباع شده است، افزود: کمبود کارگر ساختمانی باعث شده تا دستمزد کارگران به شدت افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کارگر ساختمانی در زنجان/امتیاز نهضت ملی مسکن قابل واگذاری نیست

کمبود کارگر ساختمانی در زنجان/امتیاز نهضت ملی مسکن قابل واگذاری نیست