مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-24حوادث

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمدعلی گودرزی  در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی به همراه سربازان گمنام امام زمان به منطقه شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران پس از مشاهده قاچاقچیان با آنان به صورت مسلحانه درگیر و موفق به کشف مقدار 807 کیلو و 900 گرم تریاک، 125 کیلو و 300 گرم حشیش جمعا به وزن تقریبی 933 کیلو و 200 گرم انواع موادمخدر شدند.

سردار گودرزی با اشاره به یک عملیات موفقیت آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل اظهار کرد: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و برنامه ریزی عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق شدند با زمینگیر کردن قاچاقچیان مقدار 156 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق