مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:422022-09-24اجتماعي

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ورامین به صدا در آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، آیین بازگشایی سال تحصیلی 1401_1402 با حضور دانش آموزان، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای شهر و سایر مسوولین در مدرسه دخترانه منتصرین شاهد ورامین برگزار شد.

تشکیل 1450 کلاس درس در مدارس ورامین علی عباسی مدیر اداره آموزش و پرورش ورامین در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ورود شما دانش آموزان عزیز را به سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش تبریک عرض می کنیم و آرزوی موفقیت و پیشرفت را برای شما خواهانم.

مدیر آموزش و پرورش ورامین افزود: با وجود تمامی مشکلاتی که وجود داشت تمام همکارانم تلاش کردند تا این فضای آموزشی را برای شما دانش آموزان عزیز محیا کنند تا شما به مدرسه بروید و پشت میزهای کلاس درس بنشینید و از همه همکاران و دانش آموزان عزیز می خواهیم اهتمام جدی نسبت به رعایت بهداشت در مدرسه را داشته باشند تا این فضای آموزشی همچنان تدوام داشته باشد.

عباسی بیان کرد: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری اجرایی شدن شرق استان تهران اظهار کرد: در هر جامعه علم آموزی و گسترش علم و تربیت دانش آموزان در ساعات آموزشی مختلف می تواند به رشد و پیشرفت هر جامعه ای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ورامین به صدا در آمد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ورامین به صدا در آمد