مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-24اقتصادي

خرید و فروش و توزیع دارو در بستر فضای مجازی ممنوع است


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خرید و فروش و توزیع دارو در بستر فضای مجازی ممنوع است، فعالیت اسنپ در این حوزه غیرقانونی است؛ چراکه قانون مشخص کرده این موارد باید در داروخانه ها و زیر نظر مسوول فنی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهرام دارایی ظهر امروز در نشست با انجمن های داروسازان و شرکت های داروسازی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از دلایل فاصله گرفتن صنعت دارو از اهداف خود، اختصاص ارز ترجیحی بود که باعث نابودی این صنعت شد.

وی افزود: کسانی که ارز ترجیحی را پایه گذاری کردند باعث نابودی صنعت دارو شدند؛ صنعت دارو در کشور 98 درصد نیاز کشور را تامین می کرد که با اختصاص این ارز بازار رقابت و کیفیت کم  و به سمت نابودی کشیده شد.

رییس الکترونیکی صادر می شوند، پزشکان باید نسخه ها را به صورت الکترونیکی صادر کنند.

وی تاکید کرد: خرید و فروش و توزیع دارو در بستر فضای مجازی ممنوع است، فعالیت اسنپ در این حوزه غیرقانونی است؛ چراکه قانون مشخص کرده این موارد باید در داروخانه ها و زیر نظر مسوول فنی انجام شود.

معاون وزیر بهداشت افزود: از تولید داخل در حوزه درمان حمایت می کنیم اما در کنار این حمایت سلامت مردم مد نظر قرار دارد و در اولویت است، دولت باید مشکلات در این بخش را به صورت علمی و منطقی حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش و توزیع دارو در بستر فضای مجازی ممنوع است

خرید و فروش و توزیع دارو در بستر فضای مجازی ممنوع است