مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-24سياسي

لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در کرمان بازداشت شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با خانواده شهیدان مظهری صفات به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما وظیفه داریم در برابر افرادی که با سرسپردگی به دشمنان، امنیت جامعه را خدشه دار می کنند، قاطعانه برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی لازم با لیدرهای اغتشاشات انجام شده و عناصر اصلی ناآرامی های اخیر در بازداشت هستند، گفت: در این رابطه عده ای فریب خورده نیز هستند که باید به مسیر مستقیم هدایت شوند و برای این افراد در مرحله اول ارشاد و هدایت انجام می شود و در صورتی که با اقدامات ارشادی به مسیر مستقیم هدایت نشوند، با آنها برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تقدیر از مردم فهیم کرمان که راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، بیان کرد: تعداد معدودی از دستگیرشدگان، سرسپردگان دشمن هستند که دستگاه قضایی در پاسخ به درخواست خانواده های شهدا و مردم با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: حجاب را زمانی از سر اهل بیت(ع) می کشیدند و امروز می خواهند از سر زن مسلمان بردارند، اما باید تاکید کرد اینگونه اقدامات ددمنشانه دشمنان از بین می روند و ارزش های دینی و اسلامی ماندگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در کرمان بازداشت شده اند

لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در کرمان بازداشت شده اند