مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:072022-09-24سياسي

آغاز طرح کشوری «برگ مهر» و انتخاب دانش آموز بخشنده


طرح کشوری «برگ مهر» با هدف فرهنگ سازی نیکوکاری دانش آموزان به وسیله بازیافت کاغذ اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی مقیمی امروز در نشست خبری طرح کشوری  برگ مهر که در خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، گفت: بنیاد خیرین حوزه های علمیه در موضوعات مختلف اجتماعی از جمله سیل، زلزله و موارد عام المنفعه در کنار مردم بوده و تلاش این بنیاد بر مبنای فرهنگ سازی کار جهادی است.

وی با بیان ضرورت برنامه داشتن برای نسل جوان و نوجوانی که همراه با تاثیر فضای مجازی بزرگ شده ، گفت: بر همین اساس طرحی را آغاز کردیم به نام طرح کشوری برگ مهر با هدف این که فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه گسترش دهیم.

مدیر طرح کشوری برگ مهر افزود: هر ایرانی سالیانه 13 کیلوگرم کاغذ مصرف می کند و در سر جمع میانگین مصرف 900 میلیون کیلوگرم کاغذ در ایران است.

نیمی از زباله های خشک ایران هم کاغذهای قابل بازیافت هستند و با توجه به این که حدود 15 میلیون دانش آموز داریم، مشارکت دانش آموزان می تواند حجم زیادی بازیافت را ایجاد کند.

مقیمی اضافه کرد: در این طرح پیش بینی شده است با هشتگ دانش آموز بخشنده، دانش آموزان کاغذها و کتب باطله خود را تحویل مساجد یا پایگاه های این بنیاد در سراسر کشوربدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کشوری «برگ مهر» و انتخاب دانش آموز بخشنده

آغاز طرح کشوری «برگ مهر» و انتخاب دانش آموز بخشنده