مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:122022-09-24سياسي

هیات های اجرایی جذب، رکن اصلی انتخاب اساتید در دانشگاه ها هستند


رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی جذب و ثبت نام متقاضیان، رکن اصلی انتحاب عضو هیات علمی از میان متقاضیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، محمد خلج  رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در آغاز سخنان خود در جمع دبیران هیئت های اجرایی جذب دانشگاه ها و مدیران دفاتر تحقیق استانی گفت: باید توجه کنیم که شغل استادی و شغل معلمی شغل انبیاست و در بسیاری از آیات قرآن معلمی به عنوان شغل انبیا مطرح شده است.

 خلج امیر حسینی با بیان اینکه در قرآن کریم وظیفه پیامبران و فرستادگان خدا تزکیه و تعلیم مطرح شده است، گفت: باید به رسولان الهی تأسی کنیم و از اعضای هیأت علمی و استادان خود انتظار داشته باشیم که علاوه بر آموختن علم و دانش در راستای تزکیه و افزایش ایمان الهی دانشجویان نیز فعالیت کنند.

وی گفت: آنچه که استاد در کلاس درباره قوانین طبیعت، فیزیک، شیمی می گوید اشاره به فعل خدا و آیات الهی است و کاری ارزشمند است.

خلج با گرامی داشت دفاع مقدس گفت: افتخارات امروز کشور از لحاظ علم و فناوری مرهون رشادت های رزمندگان و ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های اساتید دانشگاه گفت: احساس غرور ملی و غیرت دینی و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های اجرایی جذب، رکن اصلی انتخاب اساتید در دانشگاه ها هستند

هیات های اجرایی جذب، رکن اصلی انتخاب اساتید در دانشگاه ها هستند