مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:272022-09-24اقتصادي

تأکید معاون اول رییس جمهور بر توجه به مشاغل خرد و خانگی


معاون اول رییس جمهور توجه به مشاغل خرد، خانگی و خانوادگی را از مهمترین سازوکارهای ایجاد اشتغال دانست و گفت: باید به تأسیس مراکز آموزشی لازم و همچنین کانون های پشتیبانی مالی برای مردم توجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در جلسه کارگروه اشتغال با بیان اینکه بعضاً تناسبی بین  نوع کار و نیروی کار در برخی از مناطق کشور وجود ندارد، گفت: شبکه مشاغل در کشور باید با حضور وزارتخانه های علوم و تحقیقات وفناوری، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات، فناوری اطلاعات و معاونت علمی رییس جمهوری با محوریت سازمان برنامه و بودجه راه اندازی شده و برنامه ریزی جهت افزایش مهارت آموزی و مهارت افزایی نیروهای کار به ویژه افراد تحصیل کرده را برای ورود به بازار کار در اولویت قرار دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: باید در هر استان نیازهای شغلی و وضعیت بیکاری احصاء شود تا نیروهای کار مورد نیاز برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد که می تواند افزایش چشمگیری در نرخ اشتغال کشور داشته باشد، در اختیار این واحدها قرار گیرد.

مخبر اقتصاد دیجیتال را از امتیازهای بزرگ کشور برشمرد و افزود: اگر حجم بالای نیروی جوان و تحصیلکرده به سمت این بخش از اقتصاد هدایت شود، می تواند در افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون اول رییس جمهور بر توجه به مشاغل خرد و خانگی

تأکید معاون اول رییس جمهور بر توجه به مشاغل خرد و خانگی