مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 18:572022-09-25سياسي

تشییع پیکر مطهر «شهید گمنام» در شهرستان کوهبنان


همزمان با سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و فرزند برومندش امام حسن محتبی (ع) پیکر مطهر شهید گمنام در بخش طغرالجرد و شهرستان کوهبنان تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با سالروز رحلت جانسوز  پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و هفته دفاع مقدس، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز و امشب بر دوش مردم و مسؤولان ولایتمدار، قدرشناس و همیشه در صحنه طغرالجرد و کوهبنان تشییع شد.

در این مراسم پیکر شهید  گمنام در میان حزن و اندوه عزاداران روستاهای خانمکان، سلمان شهر، بخش طغرالجرد، دهستان جور و شهر کوهبنان با شکوه خاصی تشییع و در ادامه تا جمع عزاداران زینبیه شهر کوهبنان، امام زاده سلیمان شاه،  فاطمیه کوهبنان، مسجد جامع، حسینیه بزرگ و مسجدالرضا تشییع شد و پس از عزاداری و برگزاری مراسم روضه خوانی و عزاداری شهید گمنام برای حضور در مراسم اولین یادواره 8 شهید مفقودالاثر شهرستان و وداع مردمی به حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان انتقال داده شد.

شهروندان کوهبنانی با چشمانی اشکبار با برپایی مراسم عزاداری با پیکر شهید وداع و جمعی از شرکت کنندگان نیز در جوار پیکر شهدا نماز خواندند و قرآن قرائت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر مطهر «شهید گمنام» در شهرستان کوهبنان

تشییع پیکر مطهر «شهید گمنام» در شهرستان کوهبنان