مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:312022-09-26فرهنگي

سریال«بی نشان» زیر تیغ روزنامه نگاری تحقیقی


سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل جدیدترین سریال شبکه سه سیما است که پخش خود را از اواخر مردادماه 1401 شروع کرده است.

موضوع سریال که مبتنی بر مسائل کاری و زندگی خبرنگار است با روندی جذاب شروع شده، - خبرگزاری فارس-گروه هنر و رسانه: سریال بی نشان درباره شهاب ادهم سردبیر یک سایت خبری و خبرنگار پیش کسوت است که دغدغه مبارزه با فساد اقتصادی را دارد، به مشکلات اقتصادی مردم می پردازد و شخصیت درستکار و جسوری است.

شهاب به عنوان یک فرد کارکشته و باسابقه، بدون مستندات و مدارک کافی درباره منشأ ثروت اشخاص صحبت  و آنان را به استفاده از رانت متهم می کند.

جالب این است خبرنگاری که به گفته خود عمری در دادسرای رسانه رفت و آمد داشته است، به سادگی توسط یک نگهبان محکوم شده و راهی بازداشتگاه می شود! ورود بی نشان به قلمرو ژانر روزنامه نگاری تحقیقی شهاب به عنوان یک فرد کارکشته و باسابقه، بدون مستندات و مدارک کافی درباره منشأ ثروت اشخاص صحبت و آنان را به استفاده از رانت متهم می کند؛ آیا نمایش چهره یک خبرنگار تحقیقی در این سریال به واقعیت نزدیک است؟ بی نشان به دنبال چیست؟ بی نشان قصد دارد با معرفی کارکتری به نام شهاب به صورت صریح و بدون روتوش به زندگی خبرنگاران و مسائل مختلف حرفه ای و شخصی آنان سرک بکشد اما به نظر می رسد در شخصیت پردازی کارکتر اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال«بی نشان» زیر تیغ روزنامه نگاری تحقیقی

سریال«بی نشان» زیر تیغ روزنامه نگاری تحقیقی