مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 11:422022-09-26اجتماعي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان در گلستان


رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی، طرح تابستانه اوقات فراغت سال 1401 در حاشیه زنگ بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالمجید یازرلو درخصوص نمایشگاه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی، طرح تابستانه اوقات فراغت سال 1401 در حاشیه زنگ بازگشایی مدارس در گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تولیدات دانش آموزی کانون های فرهنگی تربیتی باید مهارت محور و قابل عرضه در بازار کار باشد، تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، هر ساله و به منظور رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان، در تمام مراکز فرهنگی و پرورش، طی برنامه ها و طرح های مختلفی در رشته های متنوع فرهنگی،مهارتی، هنری و علمی، ورزشی و .

اجرا می شود.

رییس اداره فرهنگی آموزش و پرورش گلستان ابراز کرد: کانون های فرهنگی تربیتی سراسر استان علاوه بر برگزاری کلاس های متنوع که زمینه نشاط و سرگرمی دانش آموزان را فراهم می کند اقدام به برگزاری کلاس های مهارتی می کند.

یازرلو خاطرنشان کرد: نگاه به افزایش مهارت و آماده سازی دانش آموزان جهت ورود به بازار کسب و کار نیز در دستور کار این اداره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان در گلستان

برپایی نمایشگاه دستاوردهای اوقات فراغت دانش آموزان در گلستان