مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-26سياسي

وزیر کشور: نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر بسیار خوب عمل کرد


ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، وزیر کشور با قدردانی از فراجا که در اغتشاشات اخیر بسیار خوب و هوشمندانه عمل کرده ، گفت: این عزیزان به موقع توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

سردار احمد وحیدی ، در حاشیه بازدید از مرکز مرفوک فراجا، ضمن تسلیت سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی کشور در اغتشاشات اخیر بسیار بسیار خوب و مناسب عمل کرده است.

وزیر کشور یادآور شد: فراجا بعد از یک کار حجیم و عملکرد بسیار خوب و مناسب در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) که محور اصلی کار بر دوش عزیزان انتظامی بوده است در صحنه اغتشاشات اخیر نیز حضور یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: الحمدلله ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

سردار وحیدی خاطر نشان کرد: از تک تک عزیزان خدوم و زحتمکش در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور از فرماندهان و افسران گرفته تا سربازان جان بر کف که در اقصی نقاط میهن اسلامی مان با نثار جان خود امنیت و آرامش جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر بسیار خوب عمل کرد

وزیر کشور: نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر بسیار خوب عمل کرد