مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-26سياسي

شش طرح روستایی و دانش بنیان در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه تسهیلات سفر رییس جمهور و رشد هشت درصدی تعداد شش طرح روستایی و دانش بنیان در حوزه شهرستان گنبدکاووس قرار دارد که از این تعداد دو طرح دانش بنیان و چهار طرح روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه در هفتمین جلسه ستاد رشد هشت درصدی و مصوبات سفر رییس جمهور با حضور مدیران شهرستان اظهار کرد: گنبدکاووس در تمام موضوعات به صورت جهادی عمل کرده و این امر سبب شده تا علاوه بر اینکه توقع و انتطار مدیران ارشد استانی بالا رود جایگاه شهرستان نیز ارتقاء پیدا کند.

وی تصریح کرد: مدیران تلاش کنند تا با همان کار جهادی تسهیلات حوزه رشد هشت درصدی را بیش از 11 درصد جذب کرده و تا 130 درصد محقق کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: جایگاه شهرستان گنبدکاووس در سطح استان در جذب تسهیلات رشد هشت درصدی حدود 31 درصد بوده و تلاش داریم تا بعد از تعطیلات و ظرف مدت یک هفته این رقم را به بیش از 70 درصد برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده تعدادی از پرونده ها در دستگاه های اجرایی مختلف اماده ثبت بوده و به محض رفع قطعی اینترنت، در سامانه ثبت خواهد شد و ثبت این تعداد در ارتقاء جایگاه شهرستان در استان تاثیر بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش طرح روستایی و دانش بنیان در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد

شش طرح روستایی و دانش بنیان در شهرستان گنبدکاووس قرار دارد