مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:522022-09-26اقتصادي

سوخت دوم برای واحدهای صنعتی زنجان تامین می شود


مدیرعامل شرکت نفت و فرآورده های سوختی زنجان قاچاق سوخت به مرزها با توجه به شرایط منطقه ای و همچنین در دست اورهال بودن پالایشگاه های تولید بنزین و گازوییل را از دلایل ایجاد محدودیت در عرضه سوخت دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمید حبیبی در جلسه کارگروه ستاد رفع موانع تولید به فعالیت 288 واحد صنعتی و تجاری که نیازمند دریافت خدمات از شرکت پخش فرآورده های نفتی در استان هستند، اشاره و اظهار کرد: تامین بخش زیادی از نیازهای این واحدها انجام شده و برای تامین نیازهای بقیه هم در سریع ترین زمان اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و فرآورده های سوختی زنجان از برنامه ریزی برای تامین سوخت دوم در واحدهای صنعتی استان خبر داد و افزود: این واحدها شناسایی شده و فراخوان لازم برای مراجعه در راستای تامین سوخت دوم در مواجهه با مشکلات فصل زمستان انجام شده است.

وی در پاسخ به سوال استاندار در مورد محدویت عرضه بنزین در جایگاه ها گفت: با توجه به در دست اورهال بودن پالایشگاه های تولید بنزین عرضه سوخت 30 لیتری در دستور کار قرار گرفته است.

حبیبی قاچاق بنزین به دلیل شرایط خاص منطقه ای را از دیگر دلایل ایجاد محدودیت در عرضه بنزین و گازوییل دانست و تاکید کرد: افزایش قیمت قابل توجه بنزین در مرزهای غرب و شرق منجر به افزایش قاچاق بنزین و گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت دوم برای واحدهای صنعتی زنجان تامین می شود

سوخت دوم برای واحدهای صنعتی زنجان تامین می شود