مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-26اقتصادي

انجمن تولیدکنندگان: تکذیب شایعه کمبود روغن موتور در بازار و گرانی آن


به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان روغن موتور، بعضی ها می خواهند نوک پیکان را به سمت تولیدکننده بگیرند و دنبال واسطه گری و سود بیشتر هستند.

- به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان روغن موتور، بعضی ها می خواهند نوک پیکان را به سمت تولیدکننده بگیرند و دنبال واسطه گری و سود بیشتر هستند.

رییس انجمن تولیدکنندگان روغن موتور ایران با تکذیب شایعه کمبود روغن موتور در بازار به بهانه افزایش قیمت آن، گفت: تولید و عرضه روغن موتور در کشور طی 6ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیشتر شده است.

  اسعد عزیزی در گفت وگو با ایرنا با تکذیب شایعه کمبود روغن موتور در بازار و گرانی آن، اظهار کرد: در مورد روغن موتور بازار کاملاً به تعادل رسیده و 4 پالایشگاه اصلی تولیدکننده روغن موتور در طرف عرضه تعادل کالایی دارند و از نظر نیز قیمتی به قیمت مصرف کننده به مشتریان عرضه می شود.

  وی با تاکید بر اینکه روغن موتور به وفور در بازار موجود است، ادامه داد: این موضوع در سطح شهر نیز قابل مشاهده است و تمامی تعویض روغنی ها به تعداد بالا کالا در اختیار دارند.

  رییس انجمن تولیدکنندگان روغن موتور تصریح کرد: در شبکه توزیع نیز اعلام کردند روغن موتور به میزان نیاز از سمت تولیدکنندگان عرضه شده و مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن تولیدکنندگان: تکذیب شایعه کمبود روغن موتور در بازار و گرانی آن

انجمن تولیدکنندگان: تکذیب شایعه کمبود روغن موتور در بازار و گرانی آن