مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 21:072022-09-26اقتصادي

شرکت نفت: محدودیت 30 لیتری بنزین برداشته می شود/ سهمیه 60 لیتری کاهش پیدا نکرده


به هبچ عنوان کاهشی در سهمیه 60 لیتری بنزین اتفاق نیفتاده و همچنان کارت های سوخت ماهیانه 60 لیتر با بنزین 1500 تومانی شارژ می شود و در صورتی هم که استفاده نشود، - حمید حبیبی: به هبچ عنوان کاهشی در سهمیه 60 لیتری بنزین اتفاق نیفتاده و همچنان کارت های سوخت ماهیانه 60 لیتر با بنزین 1500 تومانی شارژ می شود و در صورتی هم که استفاده نشود، در کارت های سوخت ذخیره خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: سهمیه 60 لیتری بنزین کاهش پیدا نکرده است و دوباره محدودیت 30 لیتری از مهرماه برداشته خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حمید حبیبی بعد از ظهر امروز (4 مهرماه) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه رسالت ما تامین و توزیع سوخت اعم از گاز مایع، بنزین، نفت سفید، گازوییل و .

است، اظهار کرد: تامین سوخت و انرژی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان با فرآورده های گازوییل و مازود انجام می شود.

  وی با اشاره به وجود 288 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در استان زنجان که به انرژی سوخت وابسته هستند، افزود: مشکلی در تامین و توزیع سوخت این واحدها نداریم.

  این مسئول با اشاره به مشکل سایبری و قطعی اینترنت در این هفته، ادامه داد: آمار عملکرد تخصیص سوخت به صورت دستی و فیزیکی انجام خواهد شد و واحدها نگرانی بابت تامین سوخت نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نفت: محدودیت 30 لیتری بنزین برداشته می شود/ سهمیه 60 لیتری کاهش پیدا نکرده

شرکت نفت: محدودیت 30 لیتری بنزین برداشته می شود/ سهمیه 60 لیتری کاهش پیدا نکرده