مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 00:022022-09-26اقتصادي

خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی غیرقانونی است


مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با هشدار به دفاتر اسناد رسمی و مشاوران املاک گفت: خرید و فروش امتیاز طرح های مسکن ملی غیرقانونی است و پیگرد قضایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمود دستغیبی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران از واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در قالب نهضت جهش تولید مسکن در شهر های استان خبر داد و اظهار داشت: تا نیمه نخست امسال برای ساخت یک هزار واحد مسکونی زمین به متقاضیان در شهر های استان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: زمین های شناسایی شده برای واگذاری به متقاضیان در شهرستان های دشتستان، دشتی، تنگستان، گناوه، جم، دیر و دیلم است.

وی تصریح کرد: بیش از 42 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در مدت 4 سال در استان بوشهر ساخته می شود که زمین مورد نیاز برای ساخت تعدادی از این واحد های مسکونی تامین شده است.

دستغیبی با اشاره به اینکه تاکنون ساخت 12 هزار واحد مسکونی در شهر های استان آغاز شده است، گفت: 50 درصد این واحد ها در شهر های زیر 100 هزار نفر جمعیت، 35 درصد در شهر های جدید و بقیه در شهر های بالای 100 هزار نفر جمعیت ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: از واحد های مسکونی یاد شده 4 هزار و 157 واحد در مرحله فونداسیون، 500 واحد در مرحله پایان سفت کاری و 300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی غیرقانونی است

خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی غیرقانونی است