مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 10:172022-09-27فرهنگي

ورود رکورددار اسکار خارجی به رقابت با فیلم نوستالژیا


کمیته اسکار سینمای ایتالیا فیلم «نوستالژیا» را از فهرست کوتاه 12 فیلم از جمله «کیارا» ساخته «سوزانا نیکارلی» و «ارباب مورچه ها» به کارگردانی «جیانی آملیو» به عنوان نماینده سینمای این کشور در اسکار پیش رو برگزید.

- کمیته اسکار سینمای ایتالیا فیلم نوستالژیا را از فهرست کوتاه 12 فیلم از جمله کیارا ساخته سوزانا نیکارلی و ارباب مورچه ها به کارگردانی جیانی آملیو به عنوان نماینده سینمای این کشور در اسکار پیش رو برگزید.

سینمای ایتالیا، پرافتخارترین کشور در عرصه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی فیلم نوستالژیا را به عنوان نماینده رسمی خود در اسکار 2023 برگزید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، فیلم نوستالژیا ساخته ماریو مارتونه که امسال در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن رونمایی شد بر اساس رمانی نوشته اِرمانو رِئا ساخته شده و داستان مردی با بازی پیرفرانچسکو فاوینو را در شهر ناپل روایت می کند که پس از 40 سال دوری به اصالت های خود بازمی گردد.

  کمیته اسکار سینمای ایتالیا فیلم نوستالژیا را از فهرست کوتاه 12 فیلم از جمله کیارا ساخته سوزانا نیکارلی و ارباب مورچه ها به کارگردانی جیانی آملیو به عنوان نماینده سینمای این کشور در اسکار پیش رو برگزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رکورددار اسکار خارجی به رقابت با فیلم نوستالژیا

ورود رکورددار اسکار خارجی به رقابت با فیلم نوستالژیا