مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-27پزشكي

پتو سربازی پشمی از چه الیافی تهیه می شود؟


پتو سربازی محصولی بوده که برای گرم نمودن بدن در فصول سرما عمدتا توسط سربازها استفاده شده و برای کسانی که به سفر نیز می روند هم گزینه مناسبی است.

- برای دوخت انواع پتو سربازی حرفه ای از نخهای پلی استری یا پشمی که درجه 1 یا متوسط دارند استفاده می شود پتوهای سربازی در سایزها و ابعاد یک نفره طراحی و بافته می شوند به همین علت دارای وزن سبکی هستند اگر این پتوها در ابعاد دو نفره طراحی می شد با دو برابر شدن وزنشان دیگر به دلیل سبکی و حمل و نقل راحت شهرت و محبوبیت نداشتند.

استفاده از پشم و پارچه پلی استر در تهیه این پتوها قابلیت گرما دهی در سرد ترین مناطق را نیز فراهم می سازد و همین ویژگی آنهاست که سبب شده تا مورد توجه امداد گران قرار بگیرد این پتوها به علت استفاده از الیاف خاص به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نمی کنند و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند که برای تهیه آنها می توانید به آراد برندینگ مراجعه نمایید.

همانطور که در توضیحات بالا گفته شده تقریبا همه ی پتو سربازیها ساده هستند این پتوها قابلیت زیر انداز بودن همانند روفرشی پتویی نیز دارند و نشیمن نرمی را به ما هدیه می دهند و به دلیل استقامت و کیفیت بالایی که دارند قابل شست و شو نیز هستند و مانند خیلی از پتوهای دیگر هنگام شست و شو بافت آنها از هم جدا نمی شود یکی از علتهای ساده بودن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتو سربازی پشمی از چه الیافی تهیه می شود؟

پتو سربازی پشمی از چه الیافی تهیه می شود؟