مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 17:172022-09-27اجتماعي

جزییات جریمه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تاثیر سرعت بر کمیت جریمه صحبت با موبایل هنگام رانندگی گفت: گاهی اوقات سرعت خودرو می تواند منجر به صدور 2 برگ جریمه برای خاطی شود.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با برنا اظهار داشت: 20 نوع تخلف رانندگی در کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی وجود دارد که خاص است؛ نباید اینگونه باشد که اگر راننده ای تخلف کرد بعد از پرداخت جریمه، آن تخلف از کارنامه راننده پاک شود، زیرا یکسری تخلفات حادثه ساز است و نباید از کارنامه راننده پاک شود.

وی افزود: در ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جدولی با محتوای 20 نوع تخلف وجود دارد که می توان به سرعت، سبقت، لایی کشی، حرکات نمایشی، ورود ممنوع، عدم رعایت حق تقدم و صحبت با تلفن همراه حین رانندگی اشاره کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: وقتی که یک راننده با تلفن همراه صحبت می کند قطعا باید جریمه شود، ولی سرعت او می تواند در کمیت جریمه تاثیر گذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جریمه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی

جزییات جریمه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی